TornadoTT

Yeni üye
24 Kas 2015
280
13
0
28
(6) Ankara
Unreal da meshleri import ettiğimde tek parça halinde geliyo.Fakat unityde kaç parçası varsa hepsi çıkıyodu ve tek objede birleşmiş olarak geliyodu.Ama her parçasını istediğimiz gibi düzenliyebiliyoduk.

İmport ayarlarımda bir sıkıntımı var acaba?
 
TornadoTT' Alıntı:
Unreal da meshleri import ettiğimde tek parça halinde geliyo.Fakat unityde kaç parçası varsa hepsi çıkıyodu ve tek objede birleşmiş olarak geliyodu.Ama her parçasını istediğimiz gibi düzenliyebiliyoduk.

İmport ayarlarımda bir sıkıntımı var acaba?
Import esnasında "Combine Meshes" diye bir seçenek olmalı, o tik işaretini kaldırarak deneyin.
 
Dediğiniz gibi yaptığımda her parçası ayrı geliyor.Benim istediğim tek parça halinde atmak fakat levela attığımızda her parçasını World Outlinerdan değiştirmek.
 
TornadoTT' Alıntı:
Dediğiniz gibi yaptığımda her parçası ayrı geliyor.Benim istediğim tek parça halinde atmak fakat levela attığımızda her parçasını World Outlinerdan değiştirmek.
Unity3D'de bunu serbestçe yapabilmek esneklik sağlıyordu fakat, modelleme tasarımcının işi aslında, riglenmiş, anime edilmiş bir modelin alt transformasyonlarını oynamak, iskelet yapısını değiştirmek çok doğru birşey değil. Bu gerekiyorsa modelleme sorunlu demektir. Yok ille de öyle tek tek yapacağım derseniz Actor üzerinde ayrı ayrı gelen parçaları StaticMeshComponent olarak ekleyip birleştirmelisiniz yada bütün bir modeli SkeletalMesh olarak import etmeli ve sonra bonelarla oynamalısınız.