A.Salih' Alıntı:
Arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz. Acil ihtiyacım var.

World Outliner kısmından Post Process'i seçmelisin. Arama kısmına yazarak bulabilrisin
scene_outliner.jpg
 
Olay karışmış. :D
Salih, Post Processi önce sanheye çağırmalısın.

ekran görüntüsü gönderemiyorum, program kilit şu anda.
Soldaki Content browser panelden arama kısmına Post Process yaz çıkar. Onu world outlinera ( yani sahneye taşı bırak )
Sonra ayarlar kısmına gel AO orada. Onu bul ve yok et :D


Aha bu da foto.

 
A.Salih' Alıntı:
Sahneye atadım ama maalesef AO'yu bulamadım. Onun nerde olduğunuda atarsanız çok iyi olur :)

Tutup sahneye atacaksınız ve şeffaf bir küp gelecek sahneye. AO( Ambient Occlusion) Post Process Effect sahneye attığınızda details panelinin Rendering Features bölümünde fakat zaten AO kapalı geliyor. UV map ile ilgili bir sorun olabilir mi ?
 
Ozzy' Alıntı:
A.Salih' Alıntı:
Sahneye atadım ama maalesef AO'yu bulamadım. Onun nerde olduğunuda atarsanız çok iyi olur :)

Tutup sahneye atacaksınız ve şeffaf bir küp gelecek sahneye. AO( Ambient Occlusion) Post Process Effect sahneye attığınızda details panelinin Rendering Features bölümünde fakat zaten AO kapalı geliyor. UV map ile ilgili bir sorun olabilir mi ?

Modelde kaplama yok. Import edilikten sonra böyle.
 
Ozzy' Alıntı:
Model de kaplama var unreal'ın default materiali var. Lastiklere bakarsanız uv düzgün fakat arabanın uv sorunu var

Lastiklerin uv sini blenderda açtım texture materyal atıcam. Ama arabayı shader materyal yapıcam o yüzden uv sini açmadım.


Kararan yerlere loop edge ekledim sorun çözüldü ama tris arttı başka çözüm bulamadım mecburen.