Brotato tarzı basit bir oyun yapyım diyorum 2-4 arası bi karakter seneçeği olsun diye düşünüyorum mesela birisi kılıçlı kalkanlı, birisi çift el kılıç, birisi çif kılıç vs gibi ama bu karakterler arasındaki dengeyi nasıl sağlayacağım hakkında bir fikrim yok. insanlar A karakterini seçtiğinde oynayış kolay, B karakteri ya da C krakteri seçtiğinde oynanışı daha zor vs olmaması için bu karakterler arası dengeyi nasıl sağlarım bilmiyorum. Karakterlerin silah menzili, sağlık oranları hasar oranları farklı olması gerekiyor. Ama bu farklar bir karakteri avantajlı ve kolay oynanabilir yaparken diğer karakterde zor bi oynanırlık oluşturmaması gerekiyor. Diğer taraftan da her geçilen bölüm arasında karakterlere sunulan özellik yükseltmelerinin de karakterler arası dengeyi bozmaması gerkiyor aynı zamanda. Burdaki matematik beni çok zorladı. Fikirlerinizi merak ediyorum