nazim

Cezalı Üye
2 Tem 2016
394
31
0
(6) Ankara
Öncelikle iyi çalışmalar herkese.Lafı uzatmadan soruma geçeyim.Projemi oluşturduğumda sallama bir isim girdim "deneme" tarzında.Projemi package ettiğimde "deneme.exe, deneme klasörü kısacası bütün herşey deneme"olarak geliyor. deneme.exe haricinde diğer dosyaların ismini değiştirdiğimde oyun başlamıyor.Yani; oyunun ismi deneme, klasör ismi deneme, ve bütün her şey deneme olmak zorunda.Sizin bildiğiniz bir çözüm var mı?

Aşağıdaki şeyleri yaptığım halde oyun ismi düzelmedi.

.uproject dosyasının adını değiştirdim, Intermediate\Source kısmından deneme.target.cs'nin adını değiştirdim.Package hatası aldım.
DefaultEngine.ini'nin içinden game name'yi değiştirdim düzelmedi.
Project kısmının her yerine oyunun adını yazdım.Bir şey ifade etmedi.

Projenin clonunu alıp package ettiğimde sorunun düzeleceğini düşünüyorum.Fakat şöyle bir durum söz konusu; package işlemini başlattığımda en baştan başlıyor.Yani packaging işlemi 2-3 gün sürüyor.Normal deneme projemden(ana proje) package ettiğimde 10 dakika sürüyor.Buda tamamiyle zaman kaybı.Bunun haricinde başka bir çözüm yolu var mıdır?

Packaging Settings ayarlarında Projenin dosyalarını gizleme tarzında bir ayar varsa oda işimi görebilir.

Tavsiyem : Bir projeye başlamadan önce benim gibi deneme tarzında isimler koymayın başınız ağrır :D
 
Oyunun ana cpp dosyasına 
#include "EskiOyununAdı.h"

IMPLEMENT_PRIMARY_GAME_MODULE( FDefaultGameModuleImpl, YeniOyununAdı, "YeniOyununAdı" );

Oyunda Kullanılan Tüm Header Classlarına
class YENIOYUNUNADI_API ABaseProjectile : public AActor

Build.cs dosyasının adını YeniOyununAdı.Build.cs yaptıktan sonra
public class YeniOyununAdı : ModuleRules

Target Dosyalarına Yeni Oyunun Adı ve içeriğinide Yeni Oyunun Adı yaparsanız olacaktır başarılı şekilde.
 
Fatalitech' Alıntı:
Oyunun ana cpp dosyasına 
#include "EskiOyununAdı.h"

IMPLEMENT_PRIMARY_GAME_MODULE( FDefaultGameModuleImpl, YeniOyununAdı, "YeniOyununAdı" );

Oyunda Kullanılan Tüm Header Classlarına
class YENIOYUNUNADI_API ABaseProjectile : public AActor

Build.cs dosyasının adını YeniOyununAdı.Build.cs yaptıktan sonra
public class YeniOyununAdı : ModuleRules

Target Dosyalarına Yeni Oyunun Adı ve içeriğinide Yeni Oyunun Adı yaparsanız olacaktır başarılı şekilde.

Tam olarak anlamadım,  CPP dosyası nerede  ?  bu  yazdıklarınızı  nereye  uygulayalım ?
 
Fatalitech' Alıntı:
Oyunun ana cpp dosyasına 
#include "EskiOyununAdı.h"

IMPLEMENT_PRIMARY_GAME_MODULE( FDefaultGameModuleImpl, YeniOyununAdı, "YeniOyununAdı" );

Oyunda Kullanılan Tüm Header Classlarına
class YENIOYUNUNADI_API ABaseProjectile : public AActor

Build.cs dosyasının adını YeniOyununAdı.Build.cs yaptıktan sonra
public class YeniOyununAdı : ModuleRules

Target Dosyalarına Yeni Oyunun Adı ve içeriğinide Yeni Oyunun Adı yaparsanız olacaktır başarılı şekilde.

cpp dosyası nerede?
 
nazim' Alıntı:
Fatalitech' Alıntı:
Oyunun ana cpp dosyasına 
#include "EskiOyununAdı.h"

IMPLEMENT_PRIMARY_GAME_MODULE( FDefaultGameModuleImpl, YeniOyununAdı, "YeniOyununAdı" );

Oyunda Kullanılan Tüm Header Classlarına
class YENIOYUNUNADI_API ABaseProjectile : public AActor

Build.cs dosyasının adını YeniOyununAdı.Build.cs yaptıktan sonra
public class YeniOyununAdı : ModuleRules

Target Dosyalarına Yeni Oyunun Adı ve içeriğinide Yeni Oyunun Adı yaparsanız olacaktır başarılı şekilde.

cpp dosyası nerede?

Source klasörünüzün içinde c++ projesi ise, değilse direk config ten ve project ayarlarından isim değiştirebiliyorsunuz.
 
Config'in içinde .ini dosyaları var.Zaten ben onları yaptım fakat bi faydası olmadı.Galiba bir çözüm yolu yok..
 
Sorunu çözdüm.Aynı sorunu yaşayanlar için :

1) Projenizin clone'nunu alın.
2) Ana projenizdeki saved dosyasını clone'nunuzdaki saved dosyasına aktarın.Yani kopyala ve değiştir yapın. (Bunu yapmamızdaki sebep daha önceden oyununuzu package aldıysanız eğer saved dosyası sayesinde tekrardan uzun bir süre beklemenize gerek kalmayacak.)
3) Intermediate\Source kısmına gelin 2 tane target.cs ile karşılaşacaksınız.Bunlar; eskiprojeadınız.Target.cs ve yeniprojeadınız.Target.cs.
4) Eskiprojeadınız.target.cs'yi sildiğinizde sorunsuz şekilde package işleminiz tamamlanacaktır.(Silmediğiniz takdirde package hatası alırsınız.)

İyi çalışmalar.
 
nazim' Alıntı:
Sorunu çözdüm.Aynı sorunu yaşayanlar için :

1) Projenizin clone'nunu alın.
2) Ana projenizdeki saved dosyasını clone'nunuzdaki saved dosyasına aktarın.Yani kopyala ve değiştir yapın. (Bunu yapmamızdaki sebep daha önceden oyununuzu package aldıysanız eğer saved dosyası sayesinde tekrardan uzun bir süre beklemenize gerek kalmayacak.)
3) Intermediate\Source kısmına gelin 2 tane target.cs ile karşılaşacaksınız.Bunlar; eskiprojeadınız.Target.cs ve yeniprojeadınız.Target.cs.
4) Eskiprojeadınız.target.cs'yi sildiğinizde sorunsuz şekilde package işleminiz tamamlanacaktır.(Silmediğiniz takdirde package hatası alırsınız.)

İyi çalışmalar.

3) Intermediate\Source kısmına gelin 2 tane target.cs ile karşılaşacaksınız.Bunlar; eskiprojeadınız.Target.cs ve yeniprojeadınız.Target.cs.

badde 3  komple   yok bende. source kısmı ve  targent.cs  hiç  yok sanırım c++ projesi bu.
 
C++ ve blueprint projelerinde farklı oluyor.Benim projem blueprint olduğu bende böyle oldu.C++ proje ismi değiştirme konusunda bir fikrim yok.
 
Fatalitech' Alıntı:
Oyunun ana cpp dosyasına 
#include "EskiOyununAdı.h"

IMPLEMENT_PRIMARY_GAME_MODULE( FDefaultGameModuleImpl, YeniOyununAdı, "YeniOyununAdı" );

Oyunda Kullanılan Tüm Header Classlarına
class YENIOYUNUNADI_API ABaseProjectile : public AActor

Build.cs dosyasının adını YeniOyununAdı.Build.cs yaptıktan sonra
public class YeniOyununAdı : ModuleRules

Target Dosyalarına Yeni Oyunun Adı ve içeriğinide Yeni Oyunun Adı yaparsanız olacaktır başarılı şekilde.

Neden böyle saçma bir şey var ? Direkt değiştirilmesi gerekmiyor mu...