mariposaaaa

Yeni üye
10 Eyl 2019
136
0
0
(48) Muğla
Unreal için fuse de bir tane karakter oluşturdum mixamo da animasyon verdim ama material slot eklemek için karakteri 3dmax e attım karakter oraya geçince küçülüyor. Eskiden olmayan bir sorun 3dmax de iyi olan arkadaşlar bunun neden olduğunu açıklayabilir mi. Karakteri büyütüyorum bu sefer kemiklerde kayma yaşanıyor el kemiklerinde özellikle e karakter animasyonları bozuk çıkıyor  .
 
Unreal in varsayılan ölçü birimi cm dir. 3DS Max ın ölçü birimi yanlış hatırlamıyorsam feet ya da metre olarak geliyor. Onu her durumda değiştirmen gerekiyor. Unit setup diye bir menü var oradan yapıyorsun. Configurations menüsü mü ne vardı oradaydı. Bulursun.

https://knowledge.autodesk.com/supp...69E92759-6CD9-4663-B993-635D081853D2-htm.html

Ayrıca Riglerle (ne yaptığını bilmiyorsan) 3ds max ta maya da oynamanı tavsiye etmem. İleri seviye bir konudur. Eğer konuyu bilmiyorsan sadece sistemi bozarsın.