Modelinde boşluklar var gibi duruyor. Boşlukları Zbrush gibi bir programda kapatmalısın. Blender da yapılıyor olabilir ama ben bilmiyorum.
 
Modelde boşluklar yok hocam , hatta blender görüntüsünde görebilirsiniz. Fakat ue4' te açtığımda sanki mesh gibi değilde nokta bulutu gibi görünüyor.
 
Şu an bilgisayarım yok açıp bakamıyorum ancak skeletal mesh lerde recompute normals seçeneği var. Statik meshte de varsa onu kapat bozulmalar ortadan kalkacaktır. Yoksa materyallerin masked olmadığına emin ol. Ayrıca texture boyutların da küçük olabilir, en az 2k ayarlamalısın. Ue4 içinde import edilmiş textureleri de gözden geçir, bu boşluklar oralarda da mevcut ise, textureleri ayrıca import edip aynı sorunun oluşup oluşmadığını da kontrol edebilirsin.
 
erginegider' Alıntı:
Wireframe olarak bir ekran görüntüsü paylaşırmısın. Seçilmiş halde


Blender ve UE4'den ikişet adet ekran görüntüsü aldım , Blender'da kapalı olan mesh , UE4'de açık gibi.

[img=500x350]https://i.imgyukle.com/2021/01/12/awVFPe.jpg[/img]


[img=500x350]https://i.imgyukle.com/2021/01/12/awVleR.jpg[/img]

[img=500x350]https://i.imgyukle.com/2021/01/12/awV8Xc.jpg[/img]

[img=500x350]https://i.imgyukle.com/2021/01/12/awV3nt.jpg[/img]
 
Bana mesh açık gibi geliyor. Belki blender da gozukmuyordur. Maya da olsan mesh cleanup yap derim. Onun eşlenigi birşey varsa blenderda onu yapmanı öneririm ya da yakından incelersen bazı poligonları görebilirsin.