ClimbDown

Cezalı Üye
11 Tem 2015
1,147
-18
0
(53) Rize
L4brNz.png


Küçük ve karesel bir model yapmama rağmen yukarıdaki sayılar gözüktü.


Bu aralarındaki / işaretinin anlamı nedir?

Burda poligon sayısı hangisi?

Verts noktalar,edges kenarlar,faces yüzler oluyorsa tris nedir? :D

Bilen arkadaşlar bir aydınlatırsa sevinirim.


Çünkü blender de hiçbir kasma yok fakat sayılar biraz yüksek gibi (ben / işaretini . olarak algılıyorum :D )


Edit : Burdan qukla'ya duyrulur ;

Lütfen gelen kutunuzu boşaltınız mesaj atamıyorum :D


Şunu bir up edelim ha?
 
Ben şimdi 900 poligona şekil bir yapı mı yapmış oldum ? :D


qukla gelen kutundaki mesajları sil mesaj atamıyorum sana kotan dolmuş :D
 
: ) Öyle,

SeanScott' Alıntı:
Up Up Up Bende merak ettim bak şimdi. :D

Şimdi eskiden kare kare pixel ler vardı, sonradan poligonlar çıktı, poligon aslında triangles ile aynı şey yani üçgenler . Şu şekilde :
polygons-vs-pixels.png


tbt_wireframe.jpg


Haliyle triangles arttıkça detay artıyor, haliyle bilgisayar o poligonları okumak zorunda kaldığı için ne kadar poligon varsa bilgisayar okadar kasıyor.

Triangels detayı şu şekilde etkiliyor:

polygon-count-diminishing-returns-consoles.jpeg


ya da


cars_high_2.png


O yüzden tris'e özen göstermek lazım. Az tris az poligon az kasma demek bir yerde : )
 
UnLucky' Alıntı:
Solowarrior Zbrush burada devreye giriyor sen 1000 poligon ile modelliyorsun o modelini 100000 poligon yapıyor  :D
Ben modelin karesel olduğunu söylemiştim yukarda :D


benim açımdan bir obje en fazla 20k poligonda olmalı.


Model kaliteli oldu memnunum :cool: