kinglord34

Aktif üye
7 Ocak 2017
257
30
28
Belirtilmemiş
Selamlar ben bir zaman döngüsü oluşturmak istiyorum ve bunuda UI'ya yansıtmak istiyorum.Zaman döngüsünden kastım şu, karakter Q tuşuna her 10 saniyede bir basabilecek ve bu zaman döngüsünüde UI'da görebilecek.Yani ben Q tuşuna bastım bir daha ne zaman Q tuşuna basabilirim UI bana bunu gösterecek.
 
kinglord34' Alıntı:
Selamlar ben bir zaman döngüsü oluşturmak istiyorum ve bunuda UI'ya yansıtmak istiyorum.Zaman döngüsünden kastım şu, karakter Q tuşuna her 10 saniyede bir basabilecek ve bu zaman döngüsünüde UI'da görebilecek.Yani ben Q tuşuna bastım bir daha ne zaman Q tuşuna basabilirim UI bana bunu gösterecek.

Event Dispatcher ile yapacaksınız. Q tuşuna basıldığında yarattığınız Event Dispatcheri "Call" edip, UI içerisinde bu karakterinizin referansından alıp istediğiniz event için "Bind" edeceksiniz yani olayı atayacaksınız.
Umarım yardımcı olabilmişimdir, bir kaç makale ve video izlediğinizde daha iyi anlayabilirsiniz.

Event Dispatcher hakkında makale:
https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Engine/Blueprints/UserGuide/EventDispatcher/

Event Dispatcher hakkında bir video eğitim serisi:
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
 
Zaman Döngüsünü internetten bularak yapabilirsin bununla ilgili bir çok kaynak var.UI'ya yansıtma kısmını basit mantıkla şöyle yapabilirsin.
1) Karakterin BP'sine zaman döngüsü yaptın.
2) UI içerisinde Progress Bar oluştur.
3) Progress Bar'ın Percent kısmına Bind oluşturacaksın.
4) Karakterini Cast to edip zaman döngüsü için oluşturduğun variableyi (integer, float) çağırıp return valueye bağlayacaksın.